Vi oppretter nå et nytt system for handel av våre fond som vil være tilgjengelig i beholdningsoversikten på vår nettside – https://heimdal.one.centevo.io/login
Dette vil forenkle prosessen da kjøp/salg og endringer vil kunne foretas på vår nettside. Her vil også alt av dokumenter være tilgjengelig som før.
Ved førstegangsbruk vil det bety at alle våre eksisterende kunder må igjennom et skjema med spørsmål som må registreres av Heimdal Forvaltning før dere får tilgang til kjøp/salg. Det kan ta opptil en virkedag fra skjema er besvart til at registreringen er i orden og dere kan foreta kjøp/salg.
For dere som eventuelt ikke har tilgang til bedriftens beholdningsoversikt, vennligst ta kontakt så vil vi etablere tilgang.
Gavebrev og kjøp til umyndige må fortsatt sendes til oss manuelt. Her bruker dere blankettene som ligger tilgjengelige på nettsiden vår – https://heimdalfondene.no/kjop-og-salg/
Vedrørende bedriftskunder:
I vår nye handelsløsning må bedriftskunder gjennom to steg før det er mulig å gjennomføre handel via innlogget side under beholdningsoversikt.
Ved førstegangs innlogging må skjema i henhold til ant-hvitvaskingsloven besvares. Etter at dette er signert, vil dere få tilgang til siden.
For å koble bedriften til din personlige side, gå inn via navnet deres helt oppe til høyre, deretter velg « Bli kunde» og fyll ut et skjema gjeldende reelle rettighetshavere.
Heimdal Forvaltning vil verifisere informasjonen før det er mulig å gjennomføre kjøp/salg.
For bedrifter hvor flere har signaturrett vil disse sjekkes manuelt og vi vil sende bank ID signering til alle med rettigheter. Etter signering med bank ID vil handel autoriseres og utføres. Hvis dette ikke signeres av alle berørte, vil handel kunne kanselleres.
Hvis dere har noen spørsmål, ta gjerne kontakt med oss.
Telefon: 51 11 55 80
Epost: info@heimdalfondene.no
Er du interessert i våre produkter les mer her:
Heimdal Tinde
Heimdal Utbytte
Heimdal Høyrente
Heimdal Vidde
Heimdal Jorde